Luzan Business
0

Cum comand?

Puteți plasa o comandă pe luzan.ro fără a vă crea un cont de client, însă vă recomandăm să vă înregistrați pentru a fi la curent cu toate noutățile oferite.

  • Alegeți produsul și selectați opțiunea „Adaugă în coș”
  • Accesați „Coșul meu” pentru a vizualiza toate produsele selectate. Din coș puteți modifica numărul de bucăți dorite.
  • După ce ați adăugat în coș toate produsele dorite, selectați „Pasul următor”
  • Alegeți metoda de livrare, completați datele de livrare, precum și datele necesare dacă adresa de facturare diferă de cea de livrare și selectați „Pasul următor”
  • Alegeți metoda de plată și selectați „Pasul următor”
  • Verificați din nou produsele selectate înainte de plasarea comenzii
  • Consultați Regulamentul magazinului și selectați din nou „Plasează comanda”
  • Introduceți informațiile necesare pentru finalizarea comenzii

1. Ce se întâmplă după finalizarea comenzii?

După finalizarea comenzii, veți primi pe e-mail o confirmare a acesteia. Pe lângă produsele selectate, acesta conține și adresele de facturare și de livrare, precum și metoda de plată aleasă.


2. Unde pot vedea comanda plasată?

Puteți vizualiza comanda plasată în confirmarea de comandă atașată pe adresa de e-mail. Alternativ, puteți să vă logați în contul de client de pe luzan.ro cu datele de conectare. Puteți vizualiza comanda plasată în secțiunea „Comenzile mele”.


3. Cum anulez o comandă?

Pentru a anula o comandă, vă rugăm să ne contactați prin e-mail la adresa vanzari@luzan.ro sau telefonic la numărul: 0725 256 312.

Luzan